Πολλοί άνθρωποι που αναγκάστηκαν να μείνουν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πρόσφατης  πανδημίας ασχολήθηκαν με την κηπουρική, ως ένα μέσο απασχόλησης και επανασύνδεσης με τη φύση και για να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της μακράς περιόδου απομόνωσης. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Trees.com, μια διαδικτυακή πηγή συμβουλών για την κηπουρική, το 68% των …

Πολλοί άνθρωποι που αναγκάστηκαν να μείνουν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πρόσφατης  πανδημίας ασχολήθηκαν με την κηπουρική, ως ένα μέσο απασχόλησης και επανασύνδεσης με τη φύση και για να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της μακράς περιόδου απομόνωσης.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Trees.com, μια διαδικτυακή πηγή συμβουλών για την κηπουρική, το 68% των Αμερικανών φροντίζουν τουλάχιστον ένα φυτό εσωτερικού χώρου από το 2020, ενώ το 38% των Αμερικανών ηλικίας 18 έως 24 ετών το έκαναν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των lockdowns. Από τους νέους ενήλικες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν ότι στράφηκαν στην κηπουρική για να βελτιώσουν την ψυχική τους υγεία.

Για να γίνει η καλλιέργεια των φυτών στο σπίτι εύκολη, η LG παρουσίασε το LG tiiun το 2021 και το tiiun mini το 2022 – δύο καινοτομίες που επιτρέπουν στους χρήστες να απολαμβάνουν έναν πιο πράσινο τρόπο ζωής, σε εσωτερικούς χώρους. Το LG tiiun  είναι ένα έξυπνο σύστημα κηπουρικής με ενσωματωμένο φωτισμό LED και αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας και αποτελεί το «πράσινο όχημα» που μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να έχει επιτυχία στην κηπουρική.

Το LG tiiun επινοήθηκε και αναπτύχθηκε από την Sprout Company, την πρώτη εταιρεία in-house που ιδρύθηκε από την LG. Η δημιουργία ανεξάρτητων εσωτερικών εταιρειών, όπως η Sprout, βοηθά την LG να προωθεί καινοτόμες νέες επιχειρηματικές ιδέες και να εισέλθει σε νέες αγορές πιο αποτελεσματικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το tiiun mini αναπτύχθηκε και κυκλοφόρησε πολύ πιο γρήγορα από τον προκάτοχό του.

Ο Shin Sang-youn, επικεφαλής της Sprout Company, έθεσε τρεις σαφείς στόχους για την ανάπτυξη της αγοράς των “κατοικίδιων φυτών ” και τη δημοτικότητα του LG tiiun. “Οι στόχοι μας ήταν να μετατρέψουμε τους πελάτες που προηγουμένως δεν ενδιαφέρονταν για την κηπουρική σε λάτρεις των φυτών, να επηρεάσουμε τους πελάτες που ενδιαφέρονται για τη διατήρηση φυτών να επιλέξουν το LG tiiun και να δημιουργήσουμε ένα αίσθημα ομάδας μεταξύ των ιδιοκτητών του LG tiiun”, δήλωσε.

Το πρώτο βήμα για την επίτευξη αυτών των στόχων ήταν η δημιουργία μιας διαδικτυακής κοινότητας για τους ιδιοκτήτες tiiun. Η κοινότητα δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2021 και σήμερα, από τον Μάιο του 2023, αριθμεί περισσότερους από 6.000 ενεργούς χρήστες. «Η κοινότητα έχει τύχει θετικής αποδοχής επειδή, αντί να είναι μια πλατφόρμα αναγγελιών όπου η LG απλώς δημοσιεύει πληροφορίες και ειδήσεις που σχετίζονται με το tiiun, δίνει στα μέλη την ευκαιρία να μοιραστούν τις προσωπικές τους ιστορίες και να επικοινωνήσουν με άλλους λάτρεις των φυτών και του tiiun», εξήγησε ο Shin.

Η ομάδα της Sprout Company έχει επίσης θέσει ως προτεραιότητα να ακούει και να λαμβάνει υπόψη της τα σχόλια των μελών της πλατφόρμας. Για παράδειγμα, ορισμένοι χρήστες του tiiun σημείωσαν ότι, επειδή προτιμούσαν να μεγαλώνουν τα φυτά τους για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, τους τελείωναν τα θρεπτικά συστατικά των φυτών που περιλαμβάνονταν στα κιτ σπόρων. Για να το διορθώσει αυτό, η LG άρχισε να διαθέτει  τα διατροφικά συμπληρώματα και ξεχωριστά, ώστε οι χρήστες που ήθελαν περισσότερα να μπορούν να τα αγοράζουν όποτε τα χρειάζονται. Επιπλέον, ανταποκρινόμενοι στη ζήτηση των καταναλωτών για περισσότερες χρωματικές επιλογές, το κάτω μέρος του LG tiiun mini διατίθεται πλέον σε τέσσερα ευχάριστα παστέλ χρώματα – μπεζ, μέντα, λεμονί και ροδακινί.

Παρατηρώντας ότι οι χρήστες του tiiun έβγαζαν καθημερινά φωτογραφίες των φυτών που μεγάλωναν, η LG δημιούργησε ακόμη και ένα «ταξίδι φυτών» στην ειδική εφαρμογή LG ThinQ. Οι χρήστες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να τραβούν φωτογραφίες, οι οποίες μπορούν στη συνέχεια να συγκεντρωθούν σε ένα βίντεο timelapse που καταγράφει το υπέροχο και εξαιρετικά ευχάριστο ταξίδι της ανάπτυξης.

«Θα συνεχίσουμε να ακούμε τις προτάσεις των καταναλωτών για να βελτιώσουμε τις τρέχουσες προτάσεις μας και να αναπτύξουμε νέα προϊόντα που λύνουν πραγματικά προβλήματα και δίνουν πραγματική αξία στους πελάτες», δήλωσε ο Shin. «Η LG tiiun δείχνει επίσης τη δέσμευσή μας για καλή διαχείριση ESG, καθώς κάθε μονάδα διαθέτει εξαρτήματα κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα πλαστικά – η χρήση των οποίων μας βοηθά να μειώσουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από την παραγωγή».

Προς το παρόν, το LG tiiun είναι διαθέσιμο μόνο στη Νότια Κορέα. Ωστόσο, αναμένεται να φτάσει σε περισσότερες αγορές στο εγγύς μέλλον. «Έχοντας κατά νου την παγκόσμια επέκταση, πειραματιζόμαστε επί του παρόντος με την καλλιέργεια φυτών από διάφορες περιοχές και περιβάλλοντα», δήλωσε ο Shin.

Περήφανος για την επιτυχία της tiiun στην πατρίδα του και προσβλέποντας στο λαμπρό παγκόσμιο μέλλον της, ο Shin δήλωσε: «Με τον ίδιο τρόπο που η Scotch Tape και το Styler έχουν γίνει γενικοί όροι, η ελπίδα μας είναι ότι, κάποια μέρα, η tiiun θα είναι η λέξη που θα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν μιλούν για συσκευές εσωτερικής κηπουρικής».

Διαβάστε πρώτοι τις ιδέες μας για το σπίτι και…

Εμπνευστείτε από τον κόσμο του Interior Design!

Μάρθα Κατσαρού

Μάρθα Κατσαρού

Είμαι η Μάρθα Κατσαρού, και η γραφή είναι το μέσο μου που αφήνομαι και εκφράζομαι αυθεντικά. Ξεκίνησα από τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, αλλά το πάθος μου για την επικοινωνία με οδήγησε στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;