Η GROHE ολοκλήρωσε το πρώτο GROHE X Summit «Caring for Water» και το εγχείρημα αυτό στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, από κάθε άποψη: Άνθρωποι από 74 συνολικά χώρες συμμετείχαν στις 17 διαφορετικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν, καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, στην ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X, η οποία μέτρησε 14.000 προβολές βίντεο. «Φιλοξενήσαμε ανθρώπους που ασχολούνται …

Η GROHE ολοκλήρωσε το πρώτο GROHE X Summit «Caring for Water» και το εγχείρημα αυτό στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, από κάθε άποψη: Άνθρωποι από 74 συνολικά χώρες συμμετείχαν στις 17 διαφορετικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν, καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, στην ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X, η οποία μέτρησε 14.000 προβολές βίντεο.

«Φιλοξενήσαμε ανθρώπους που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις, κορυφαίους ερευνητές και ειδικούς, επιστήμονες, ανθρώπους που κυνηγούν την καινοτομία και σχεδιαστές, για να συζητήσουν για το πώς ο κόσμος θα ζήσει καλύτερα σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους επισκέπτες που δέχτηκαν την πρόσκληση και έδωσαν τα δικά τους φώτα για το παρόν και το μέλλον του νερού. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες της GROHE και τους αφοσιωμένους πελάτες που έδειξαν τέτοια εκτίμηση και ενδιαφέρον για ένα τόσο σημαντικό θέμα. Ελπίζω ότι ήμασταν σε θέση να δώσουμε τροφή για σκέψη και να πυροδοτήσουμε πολλές νέες ιδέες, που θα εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας ή στην καθημερινή σας ζωή. Τις τελευταίες τρεις ημέρες έχει γίνει περισσότερο από σαφές ότι μόνο μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Η συνεργασία είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της εποχής μας», λέει ο Jonas Brennwald, επικεφαλής της LIXIL EMENA.

Από τις 7 έως τις 9 Μαρτίου, το GROHE X Summit έγινε κέντρο γνώσης, φιλοξενώντας από πρακτικά masterclasses και δημιουργικά πάνελ συζητήσεων, ως και εμπνευσμένες παρουσιάσεις με πολύτιμα δεδομένα, αγγίζοντας διαφορετικές ανάγκες ολόκληρου του οικοσυστήματος στο οποίο απευθύνεται η GROHE. Πιο συγκεκριμένα, επαγγελματίες του χώρου καθώς και καταναλωτές ανέλυσαν εις βάθος τις πιθανές προκλήσεις και τα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν κατά την εργασία, τη διαβίωση και την αλληλεπίδραση με το νερό. To Summit κάλυψε ένα εύρος θεμάτων που εκτείνονται από τις τάσεις του interior design και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, μέχρι τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και το πώς η GROHE έχει θέσει σε προτεραιότητα τις ανάγκες των πελατών της.

GROHE Everstream: Τεχνολογία ανακύκλωσης ντους που καθαρίζει, θερμαίνει ξανά και επαναχρησιμοποιεί το νερό

To GROHE X Summit “Caring for Water” δεν ασχολήθηκε μόνο με τις προκλήσεις που αφορούν τις επιχειρήσεις. Η GROHE παρουσίασε επίσης την πολυαναμενόμενη και καινοτόμα τεχνολογία, GROHE Everstream, που καθαρίζει, θερμαίνει ξανά και επαναχρησιμοποιεί το νερό. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί μόλις το ένα τέταρτο του νερού και το ένα τρίτο της ενέργειας που απαιτείται συνήθως από τα παραδοσιακά ντους, μεταφράζοντας αυτή τη διαδικασία σε εξοικονόμηση κόστους έως και 65% ετησίως, για ένα νοικοκυριό τεσσάρων ατόμων και σε έως 70% λιγότερες εκπομπές CO2, ανάλογα με τις συνήθειες του καθενός. Η τεχνολογία GROHE Everstream θα αλλάξει τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το νερό, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και θα είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2024, καθώς η μάρκα στοχεύει να φέρει την τεχνολογία αυτή σε όλα της τα προϊόντα ντους μέχρι το 2030.

 

Μετά την παρουσίαση  του GROHE Everstream, το Summit προχώρησε στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το οικοδομικό οικοσύστημα μπορεί να συμβάλει στη θετική επίδραση στο περιβάλλον και στους ανθρώπους. Η τρίτη ημέρα επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε το νερό ως εργαλείο για την ευσυνειδησία: Στην πραγματικότητα, η αρχιτεκτονική και ο καινοτόμος σχεδιασμός μπορούν να βοηθήσουν στην επούλωση των τραυμάτων της κοινωνίας, λένε οι σχεδιαστές εσωτερικών χώρων, αρχιτέκτονες και ερευνητές. Κλείνοντας, έγινε αναφορά στη σειρά προϊόντων SPA της GROHE, που μπορεί να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση για προσωπική χαλάρωση μέσα στην άνεση του μπάνιου σας, που, όπως συζητήθηκε κατά τη διάρκεια διαφόρων συνεδριών, μετατρέπεται όλο και περισσότερο σε χώρο προσωπικής ευεξίας.

Μάθετε περισσότερα για το περιεχόμενο και τις συζητήσεις που έγιναν στο GROHE X SummitCaring for water” στην ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X ή δείτε όλα τα sessions on demand.

Ακολουθήστε τους λογαριασμούς της GROHE στα social media  Facebook και Instagram και την ιστοσελίδα grohe.gr

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους: VALUECOM, Αγγελική Παπαχρήστου angeliki_papachristou@valuecom.gr

Διαβάστε πρώτοι τις ιδέες μας για το σπίτι και…

Εμπνευστείτε από τον κόσμο του Interior Design!

Μάρθα Κατσαρού

Μάρθα Κατσαρού

Είμαι η Μάρθα Κατσαρού, και η γραφή είναι το μέσο μου που αφήνομαι και εκφράζομαι αυθεντικά. Ξεκίνησα από τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, αλλά το πάθος μου για την επικοινωνία με οδήγησε στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;