Η GOD, με έμπνευση την ηγετική θέση της Media Strom αλλά και την υπόσχεση «Κοιμάσαι Καλά, Ζεις Καλύτερα» δημιούργησε μία ολοκληρωμένη καμπάνια, με δυνατό επικοινωνιακό μήνυμα «Στρώμα ή Media Strom», τονίζοντας την ηγετική θέση της εταιρίας στον χώρο και αναδεικνύοντας όλα όσα την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Πρόκειται για μία «φρέσκια» καμπάνια, η οποία βασίζεται σε αληθινές στιγμές ξεκούρασης και απόλαυσης ανθρώπων κάθε ηλικίας, οι οποίες εκτυλίσσονται πάντα πάνω σε ένα στρώμα Media Strom. Ατμοσφαιρικές, φωτεινές ταινίες lifestyle προβάλλουν την απαράμιλλη ποιότητα και μεταφέρουν τη ασύγκριτη αίσθηση Media Strom, ενώ παράλληλα τη διαφοροποιούν από όλα τα άλλα brands, με τη χρήση ενός νέου δυνατού μηνύματος: “Στρώμα ή Media Strom;”. Μια ερώτηση ρητορική, η οποία έρχεται να αναδείξει τη μοναδικότητα, την πρωτοπορία και την καινοτομία της Media Strom σε κάθε της προϊόν.
Παράλληλα το πρόγραμμα Influencer Marketing, Event Management, Storytelling & PR το χειρίζεται η Hill + Knowlton με την πρόσφατη μεγάλη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με παρουσιαστή τον χρυσό Ολυμπιονίκη Νίκο Κακλαμανάκη για τον εορτασμό των 50 χρόνων πρωτοπορίας…και το ταξίδι συνεχίζεται!
H καμπάνια της GOD, ταυτόχρονα προβάλει την υπεροχή της εταιρίας, αποτελώντας την μοναδική ελληνική εταιρία στρωματοποιίας με πιστοποίηση OEKO-TEX για την απουσία επιβλαβών υλικών και ουσιών σε ολόκληρο το στρώμα, υπερσύγχρονες εργοστασιακές εγκαταστάσεις, τελευταία τεχνολογία και μηχανολογικό εξοπλισμό, που σε συνδυασμό με τη χρήση πρωτοποριακών και φυσικών υλικών εγγυώνται την κορυφαία εμπειρία καλού ύπνου.