Η Westnet Distribution, -συμφερόντων Πάνου Γερμανού- και ο Ιαπωνικός κολοσσός Hitachi, ανακοίνωσαν σήμερα σε συνάντηση με τους εκπροσώπους των μέσων την αποκλειστική τους συνεργασία για τη διάθεση των τηλεοράσεων Hitachi στην ελληνική αγορά. Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» υψηλόβαθμα στελέχη της Hitachi από τις Διοικήσεις Αγγλίας και Ιαπωνίας παρουσιάζοντας οι ίδιοι όλες τις σειρές τηλεοράσεων (σειρές B, Z και Ultra) που διακρίνονται από την παροχή πλήθους υπηρεσιών και δυνατοτήτων για τον καταναλωτή σε ελκυστικές τιμές. O Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, …
Η Westnet Distribution, -συμφερόντων Πάνου Γερμανού– και ο Ιαπωνικός κολοσσός Hitachi, ανακοίνωσαν σήμερα σε συνάντηση με τους εκπροσώπους των μέσων την αποκλειστική τους συνεργασία για τη διάθεση των τηλεοράσεων Hitachi στην ελληνική αγορά.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» υψηλόβαθμα στελέχη της Hitachi από τις Διοικήσεις Αγγλίας και Ιαπωνίας παρουσιάζοντας οι ίδιοι όλες τις σειρές τηλεοράσεων (σειρές B, Z και Ultra) που διακρίνονται από την παροχή πλήθους υπηρεσιών και δυνατοτήτων για τον καταναλωτή σε ελκυστικές τιμές.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, σημείωσε για τη συνεργασία: «Η αποκλειστική μας συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί ένα ακόμα σκαλοπάτι εξέλιξης στη στρατηγική μας και εξασφαλίζει για τους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα στην κατηγορία των τηλεοράσεων. Είμαστε περήφανοι που ένας παγκόσμιος παίχτης με 100 χρόνια ιστορίαεμπιστεύεται τη Westnet για τη διάθεση των προϊόντων του στην Ελλάδα και την Κύπρο».
Από την πλευρά της Hitachi οι κ.κ. Richard Bass, Head of Europe B2C Business και Yoshiyuki Bando, Europe B2C Manager αναφέρθηκαν στη μεγάλη ευκαιρία που βλέπουν στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις Hitachi και την πεποίθησή τους ότι η Westnet ως αξιόπιστος και ισχυρός συνεργάτης θα συμβάλλει δυναμικά στην ανάπτυξη των προϊόντων τους. Επίσης ανέφεραν ότι με ιστορία που αγγίζει τα 100 έτη και εμπειρία άνω των 50 ετών στην κατασκευή τηλεοράσεων, η Hitachi έχει εξελίξει σε ανώτερο επίπεδο την εμπειρία που προσφέρει σε εκατομμύρια τηλεθεατές ανά τον κόσμο. Παγκοσμίως, και σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, το 2015 πωλήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο τηλεοράσεις ενώ στη Μεγάλη Βρετανία οι τηλεοράσεις Hitachi έχουν πάνω από 5% μερίδιο αγοράς.
Η υψηλή κατάταξη στις προτιμήσεις των καταναλωτών οφείλεται στην υψηλή αξιοπιστία σε επίπεδο ποιότητας και τη μοναδική εμπειρία χρήστη που προσφέρουν οι τηλεοράσεις Hitachiμέσα από την παροχή πολλών δυνατοτήτων όπως είναι το smaRTvue, που έχει δημιουργηθεί από τη Hitachi για να έχει πρόσβαση ο χρήστης σε πλήθος online υπηρεσιών, αλλά και το SmartRemote app για να χειρίζεται κανείς τη συσκευή του από το κινητό/tablet του.
Η ποιότητα και αξιοπιστία των συσκευών της Hitachi εξασφαλίζεται με εκτεταμένους ελέγχουςσε όλα τα στάδια, που ξεπερνούν ακόμα και τα ευρωπαϊκά στάνταρ, γεγονός που διασφαλίζει τη μακροβιότητα όλων των συσκευών. Επιπλέον, η συνεργασία υψηλής εξειδίκευσης μηχανικών της Ιαπωνίας με τα εργαστήρια που τηρεί η εταιρεία στη Μ. Βρετανία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία προϊόντων που ξεχωρίζουν για την αρτιότητα του σχεδιασμού τους.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Westnet κ. Γιώργος Δαβιώτης σημείωσε ότι οι τηλεοράσεις Hitachi θα βρίσκονται άμεσα σε όλο των δίκτυο συνεργατών της Westnet και σε επιλεγμένες αλυσίδες καταστημάτων που εμπορεύονται προϊόντα τεχνολογίας.
Ο Country Manager Greece της Hitachi κ. Απόστολος Καρύδας τόνισε ότι η συνεργασία με τη Westnet έρχεται να προσθέσει δυναμικά τις τηλεοράσεις στη προϊοντική γκάμα που προσφέρει ήδη μέχρι σήμερα η Hitachi στην Ελλάδα στον κλιματισμό και τα ψυγεία για καταναλωτές αλλά και τις λύσεις για επιχειρήσεις.
Η νέα συνεργασία της Westnet σηματοδοτεί την είσοδό της στην αγορά των τηλεοράσεωνκαι συνάδει με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για δημιουργία συνεργασιών με πολλαπλά οφέλη. Ήδη από το 2012 έως σήμερα η Westnet έχει συνάψει σημαντικές συνεργασίες σε επίπεδο αποκλειστικού διανομέα σε διάφορους τομείς δραστηριοποίησης της επιτυγχάνοντας τη διαρκή ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά διανομής προϊόντων τεχνολογίας και τη διεύρυνση τους μεριδίου της που πλέον ανέρχεται στο 25%.