Το τελευταίο που θα περίμενε να ακούσει κανείς από έναν υπεύθυνο της IKEA, της πασίγνωστης εταιρείας που έχει επιπλώσει αμέτρητα σπίτια ανά τον κόσμο με οικονομικό τρόπο, είναι πως αυτό που εμπορεύεται και διαπραγματεύεται το Σουηδικό brand έχει φτάσει στα όριά του και ίσως να έχει αρχίσει να μοιάζει ξεπερασμένο. Ο Steve Howard, executive της IKEA, έκανε …

Το τελευταίο που θα περίμενε να ακούσει κανείς από έναν υπεύθυνο της IKEA, της πασίγνωστης εταιρείας που έχει επιπλώσει αμέτρητα σπίτια ανά τον κόσμο με οικονομικό τρόπο, είναι πως αυτό που εμπορεύεται και διαπραγματεύεται το Σουηδικό brand έχει φτάσει στα όριά του και ίσως να έχει αρχίσει να μοιάζει ξεπερασμένο.

Ο Steve Howard, executive της IKEA, έκανε ένα σχόλιο στο Sustainable Business debate που οργάνωσε η Guardian, που ξάφνιασε πολλούς.

“Εάν το δούμε σε παγκόσμια βάση, στη δύση έχουμε φτάσει στα όρια πολλών πραγμάτων. Μιλάμε για την άντληση πετρελαίου πως έχει φτάσει στα όριά της. Θα έλεγα πως έχουμε φτάσει στα όρια κατανάλωσης κόκκινου κρέατος, ζάχαρης… ακόμα και στην επίπλωση σπιτιών”. 

Ωστόσο όπως έσπευσε να σημειώσει ο ίδιος αυτή η φάση αποτελεί μία ευκαιρία για να αλλάξουμε και να περάσουμε από την κατανάλωση στην ανακύκλωση και στην επαναχρησιμοποίηση. Ο Howard έσπευσε να εξηγήσει πως η IKEA δεν πρόκειται να σταματήσει αυτό που κάνει, ούτε έχει σκοπό να μειώσει τους ρυθμούς ανάπτυξής της.

ikea-space-10-4Αυτό που πιστεύει είναι πως οι αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην κατανάλωση μπορούν να δώσουν την ευκαιρία να σκεφτούμε από την αρχή τι σημαίνει να έχεις μία επιχείρηση στην σύγχρονη εποχή. Και αυτό έχει σκοπό να κάνει πράξη η IKEA. Εκτός δηλαδή από το να πουλάει έπιπλα, να παρέχει υπηρεσίες για την επισκευή και ανακύκλωση προϊόντων. Κάτι που σταδιακά θα οδηγήσει την ζωή των καταναλωτών της σε πιο eco-friendly καταστάσεις. 

Πηγή: The Guardian

Διαβάστε πρώτοι τις ιδέες μας για το σπίτι και…

Εμπνευστείτε από τον κόσμο του Interior Design!

coolhome

coolhome