Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει τις βασικές αρχές για το καινοτόμο design των οικιακών της συσκευών με κύριο άξονα την κατανόηση και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της. Ως ηγέτης στον κλάδο των οικιακών συσκευών, η LG υιοθετεί ένα πελατοκεντρικό σύστημα σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού, διασφαλίζοντας την εύκολη και βέλτιστη εμπειρία χρήσης των προϊόντων της. Η εταιρεία συνεχίζει να ανοίγει το δρόμο στον κλάδο της, κατασκευάζοντας καινοτόμες συσκευές και παρέχοντας έξυπνες οικιακές λύσεις για μια καλύτερη ζωή βασιζόμενη στη φιλοσοφία του σχεδιασμού «3F».
Η σημασία των 3F: Fit, Feel, Finish
«Η LG χρησιμοποιεί τον όρο “3F” για την εμφάνιση, την απόδοση και την ποιότητα των προϊόντων που απολαμβάνουν οι πελάτες της», δήλωσε ο Chung Wook-jun, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του H&A Design Lab στο Life Innovation Design Center της LG Electronics. «Τα 3F αντιπροσωπεύουν το σύνολο των αρχών και των αξιών που διέπει κάθε προϊόν που κατασκευάζει η εταιρία, όπως η ποικιλομορφία και η εύκολη χρήση».
Ο όρος “Fit” αναφέρεται στη συμπαγή και ομοιόμορφη σχεδίαση του προϊόντος, ενώ το «feel» περιλαμβάνει την ομαλή και ανθεκτική λειτουργία των κινούμενων μερών, όπως οι πόρτες και άλλα εξαρτήματα. Το «finish» αναφέρεται στην χρήση των κατάλληλων χρωμάτων και υλικών, προσφέροντας την αίσθηση της κομψότητας σε όλες τις σειρές προϊόντων. Ο ορισμός του 3F αναπτύχθηκε σταδιακά με την πάροδο του χρόνου και εφαρμόζεται πλέον σε στοιχεία, όπως η εργονομία και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (UX).
Πελατοκεντρική έρευνα σχεδιασμού
Τα “3F” συμβάλλουν στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων της LG μέσω της διασφάλισης υψηλού επιπέδου πληρότητας στη φάση της ανάπτυξης, η εταιρεία αποτρέπει πιθανά προβλήματα ποιότητας που θα προκύψουν κατά την παραγωγή.
Κατά το στάδιο του σχεδιασμού, η LG εντοπίζει και αντιμετωπίζει τυχόν ελλείψεις που σχετίζονται με μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει στο παρελθόν, ώστε να αποφευχθούν σε νέα προϊόντα. Χρησιμοποιώντας τα εργονομικά πρότυπα που έχει αναπτύξει εσωτερικά, η εταιρεία αξιολογεί διεξοδικά τα προϊόντα με κριτήριο την εύκολη χρήση τους, ώστε να καθορίσει, εάν χρειάζονται περαιτέρω βελτιώσεις. Πριν από την οριστικοποίηση και τη μαζική παραγωγή, η LG επαναξιολογεί τα προϊόντα της βάσει 160 διαφορετικών κριτηρίων, εκτιμώντας την πλήρη λειτουργία τους.
Οι δοκιμές ποιότητας στην LG περιλαμβάνουν διαδικασίες που διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα πληρούν τα πρότυπα χρήσης και αξιοπιστίας. Σε περίπτωση που ένα προϊόν αποτύχει σε οποιαδήποτε δοκιμή, η LG εντοπίζει προσεκτικά και αντιμετωπίζει τη βασική αιτία του προβλήματος. Στη συνέχεια, το προϊόν υποβάλλεται σε εκατοντάδες πρόσθετες δοκιμές μέχρι να ανταποκριθεί στα αυστηρά εσωτερικά πρότυπα της εταιρείας. Επιπλέον, χρησιμοποιούνται πολλαπλές μέθοδοι για να επιβεβαιωθεί ότι κάθε μονάδα που παράγεται ανταποκρίνεται στα πρότυπα χρηστικότητας και αξιοπιστίας που τέθηκαν κατά τη φάση της ανάπτυξης. Τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τη διάρκεια αυτών των διαδικασιών αναλύονται σχολαστικά για τη βελτίωση των μελλοντικών προϊόντων.
Οι αρχές σχεδιασμού 3F, η οποία αποκαλύπτει την ισχυρή δέσμευση της LG για την επιδίωξη της τελειότητας, είναι συνυφασμένη με μια άλλη μοναδική έννοια της LG: τον όρο «Affection-ism». Το Affection-ism θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια «νοοτροπία σχεδιασμού», η οποία επικεντρώνεται στη φροντίδα των πελατών μέσω της παροχής «Μοναδικών Εμπειριών Πελατών», της «Ανθρωποκεντρικής Καινοτομίας» και της «Ζεστασιάς που φέρνει ένα χαμόγελο». Παραμένοντας πιστή στις βασικές της αξίες και στις φιλοσοφίες της με επίκεντρο τον πελάτη, η LG θα συνεχίσει να παρέχει προϊόντα που ξεπερνούν τις προσδοκίες και κάνουν την καθημερινή ζωή καλύτερη.