Φέτος, η LG OLED κλείνει 10 χρόνια στην αγορά– ένα επίτευγμα που οφείλεται κυρίως στην επιμονή και το καινοτόμο πνεύμα της LG. Ήταν το 2013 όταν η εταιρεία παρουσίασε στον κόσμο για πρώτη φορά την τηλεόραση OLED, ξεπερνώντας τις τεχνικές δυσκολίες και τις αμφιβολίες από τους ειδικούς του κλάδου. Όταν άλλοι στράφηκαν σε άλλες τεχνολογίες, η LG εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να εγκαινιάσει μια νέα εποχή στην τηλεόραση, επενδύοντας σε αυτήν την αχαρτογράφητη περιοχή. Η LG OLED έχει εξελιχθεί σε βασικό πυλώνα της αγοράς Premium τηλεοράσεων μέσα σε μόλις 10 χρόνια χάρη στην απαράμιλλη αντίθεσή της που επιτρέπει την προβολή τέλειου μαύρου και αληθινών χρωμάτων, καθώς και την πρωτοφανή ευελιξία και λεπτότητα οθόνης.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που βρίσκεται στην κορυφή, η LG OLED έχει αναγνωριστεί αμέτρητες φορές ως η καλύτερη. Οι έπαινοι ξεκίνησαν πριν από την επίσημη κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου τηλεόρασης OLED της εταιρείας, όπως αποδεικνύεται από τα 11 συναπτά έτη που η LG OLED τιμάται στα ετήσια Βραβεία Καινοτομίας CES και τις πολυάριθμες διακρίσεις που έχει λάβει από τα μεγάλα Μέσα, συμπεριλαμβανομένων αρκετών τίτλων «Καλύτερη τηλεόραση της χρονιάς» και αμέτρητοι ισχυρισμοί ότι είναι «η καλύτερη τηλεόραση που έχω κάνει κριτική ποτέ», «ένα αληθινό θαύμα» και «ο βασιλιάς των τηλεοράσεων». Οι τηλεοράσεις OLED της LG αντιπροσωπεύουν το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων όλων των τηλεοράσεων OLED και ξεπέρασαν τις 15 εκατομμύρια μονάδες όσον αφορά στις συνολικές αποστολές στο τέλος του περασμένου έτους.
Μετά την επιτυχημένη μαζική παραγωγή της πρώτης παγκοσμίως τηλεόρασης Full HD OLED 55 ιντσών το 2013, η LG συνέχισε να ξεπερνά τα όρια με τις βελτιστοποιημένες OLED, με καινοτομίες υλικού και λογισμικού. Μεταξύ των πολλών πρωτοποριακών προϊόντων OLED της εταιρείας είναι η λεπτή Wallpaper TV του 2017 και η πρωτοφανής Rollable TV του 2020, η οποία διαθέτει οθόνη που διπλώνει και «εξαφανίζεται» στη βάση της τηλεόρασης. Φέτος, η εταιρεία παρουσίασε τη μεγαλύτερη τηλεόραση OLED στον κόσμο – το νέο ασύρματο μοντέλο 97 ιντσών – και, το 2019, ήταν η πρώτη που κυκλοφόρησε τηλεόραση OLED 88 ιντσών 8K. Επιπλέον, η LG έχει παράξει καινοτομίες λογισμικού τηλεόρασης που ενίσχυσαν περαιτέρω τις δυνατότητες και την εμπειρία χρήστη που προσφέρει η LG OLED, συμπεριλαμβανομένων των επεξεργαστών α9 AI που βελτιώνουν την εικόνα και τον ήχο, και την πλατφόρμα webOS που ενισχύει τη χρηστικότητα και την ευκολία.
Η LG, ηγέτης της αγοράς Premium τηλεοράσεων τα τελευταία 10 χρόνια, έχει αναπτύξει το ενδιαφέρον του κοινού για την OLED μέσω συνεχών και προοδευτικών δραστηριοτήτων προβολής και προώθησης με επίκεντρο τη μοναδικότητα της OLED και την ανάπτυξη και βελτίωση της τεχνολογίας αυτοφωτιζόμενης οθόνης της. Η LG πραγματοποιεί συναρπαστικές καμπάνιες εστιάζοντας σε διαφορετικούς τομείς– από ταινίες και αθλήματα μέχρι gaming και τέχνη– και τονίζοντας στοιχεία που είναι μοναδικά για την OLED, όπως αυτοφωτιζόμενα pixel, τέλειο μαύρο, ζωηρά χρώματα, λεπτός σχεδιασμός και διαφορετικές μορφές οθόνης.
Στην εντυπωσιακή και συγκινητική καμπάνια «Aurora» (2016), η ακριβής αναπαραγωγή εικόνας των τηλεοράσεων OLED 4K της LG ζωντάνευε την απαράμιλλη ομορφιά του Βόρειου Σέλας, αποδίδοντας την πλήρη γκάμα χρωμάτων και το βάθος του νυχτερινού ουρανού με ρεαλισμό. Επίσης το 2021, η καμπάνια «Light Up Your World» της LG, η οποία περιλάμβανε τηλεοπτική διαφήμιση και τέσσερα συνοδευτικά βίντεο στο διαδίκτυο, τόνισε την αξέχαστη και συναισθηματικά εντυπωσιακή εμπειρία χρήστη που μόνο η LG OLED και τα αυτοφωτιζόμενα pixel της μπορούν να προσφέρουν. Επιπλέον, η εταιρεία προβάλλει την απίστευτη ποιότητα εικόνας των τηλεοράσεων OLED και τις νέες συναρπαστικές δυνατότητες καλλιτεχνικής έκφρασης που προσφέρουν, με το παγκόσμιο έργο LG OLED ART, που ιδρύθηκε το 2021.
Επίσης, η LG έχει συνεργαστεί με διάφορα lifestyle brand για να παρουσιάσει μοναδικούς τρόπους με τους οποίους οι τηλεοράσεις LG OLED κάνουν καλύτερη την καθημερινότητα, όπως η συνεργασία με την Moooi, στην έκθεση CES 2023, όπου παρουσίασε μια εμπειρία υψηλού επιπέδου, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες των καταναλωτών της. Στην Εβδομάδα Χειροτεχνίας του Λονδίνου 2022, η LG και η κορυφαία εταιρεία, The Conran Shop, προσέφεραν οπτική μαγεία στο Chelsea και στο Marylebone μέσω της τέχνης που εμπνέεται από την LG OLED evo TV.
Τα τελευταία χρόνια, σκοπός της LG είναι να παρέχει προηγμένη ποιότητα ζωής μέσω νέων OLED καινοτομιών κάτω από την ομπρέλα Lifestyle Screen και να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία χρήστη που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Για παράδειγμα, η LG OLED FLEX, η εύκαμπτη τηλεόραση gaming, προσφέρει μια λύση που ταιριάζει σε όλες τις οθόνες – μπορεί να αλλάξει από επίπεδη σε κυρτή όποτε θέλει ο χρήστης. Οι μοναδικές, διακριτικές τηλεοράσεις από τη σειρά LG OLED Objet, προσφέρουν ομορφιά και στυλ σε κάθε εσωτερικό χώρο.
Η LG δεν επαναπαύεται ποτέ και συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους για να εξελίσσει τις τηλεοράσεις OLED και να χαρίζει νέες lifestyle εμπειρίες. Μεταξύ των προϊόντων LG OLED που παρουσιάστηκαν στην CES 2023 είναι η LG SIGNATURE OLED M 97 ιντσών, η οποία είναι η πρώτη τηλεόραση OLED στον κόσμο που μεταφέρει ασύρματα σήμα ήχου και εικόνας 4K στα 120Hz, που επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν ελεύθερα τον χώρο τους, και η OLED T με τη διαφανή οθόνη που προσφέρει στους χρήστες ένα εντελώς άλλο επίπεδο ελευθερίας διαμόρφωσης του χώρου. Επιπλέον, η LG συνεχίζει να παρέχει προηγμένες τεχνολογίες τηλεόρασης, όπως ο επεξεργαστής α9 Gen 6 AI και το Brightness Booster Max, που βελτιώνουν την ποιότητα εικόνας και την απόδοση της LG OLED evo. Επίσης, το webOS 23, το οποίο προσφέρει την πιο εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη από οποιαδήποτε άλλη έκδοση webOS.
Η LG εργάζεται ακούραστα την τελευταία δεκαετία για να αξιοποιήσει τις τεράστιες δυνατότητες της OLED. Βασιζόμενη σε όσα έχει επιτύχει μέχρι στιγμής, η εταιρεία θα συνεχίσει να δημιουργεί και να καινοτομεί και την επόμενη δεκαετία, διερευνώντας περισσότερες από τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες που παρουσιάζει η αυτοφωτιζόμενη τεχνολογία της για να προσφέρει ολοένα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες.