Η οργάνωση των συρταριών του γραφείου σας είναι μια σημαντική εργασία που μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι και παραγωγικοί. Το κλειδί για να διατηρείτε τα συρτάρια σας τακτοποιημένα είναι να δημιουργήσετε ένα σύστημα που είναι εύκολο στη συντήρηση και σας επιτρέπει να βρίσκετε γρήγορα αυτό που χρειάζεστε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε τα συρτάρια του γραφείου σας:
Ταξινόμηση μεταξύ των αντικειμένων σας
Ξεκινήστε αδειάζοντας τα συρτάρια σας και ταξινομώντας όλα τα αντικείμενα. Χωρίστε τα σε κατηγορίες όπως είδη γραφείου, έγγραφα και προσωπικά αντικείμενα. Αυτό θα σας διευκολύνει να δείτε τι έχετε και τι πρέπει να απαλλαγείτε.
Απαλλαγείτε από τα περιττά
Περάστε από κάθε κατηγορία και απαλλαγείτε από οτιδήποτε δεν χρειάζεστε ή δεν χρησιμοποιείτε πλέον. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει παλιά έγγραφα, σπασμένα στυλό ή άδεια σημειωματάρια. Δωρίστε ή ανακυκλώστε οτιδήποτε είναι ακόμα σε καλή κατάσταση αλλά δεν το χρειάζεστε.
Επενδύστε σε λύσεις αποθήκευσης
Αφού ταξινομήσετε τα αντικείμενά σας, επενδύστε σε ορισμένες λύσεις αποθήκευσης που θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε τα πάντα οργανωμένα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διαχωριστικά συρταριών, φακέλους αρχείων και μικρά δοχεία αποθήκευσης.
Προσθέστε ετικέτες σε όλα
Η τοποθέτηση ετικετών στα αντικείμενά σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε οργανωμένοι και να διευκολύνετε την εύρεση αυτού που χρειάζεστε. Χρησιμοποιήστε σαφείς ετικέτες ή εργαλείο δημιουργίας ετικετών για να επισημάνετε με σαφήνεια κάθε κατηγορία ή χρησιμοποιήστε κωδικό χρώματος για να προσδιορίσετε διαφορετικούς τύπους αντικειμένων.
Εκχωρήστε μια συγκεκριμένη θέση για τα πάντα
Μόλις έχετε τις λύσεις αποθήκευσης στη θέση τους, ορίστε μια συγκεκριμένη θέση για κάθε αντικείμενο. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα συρτάρια σας τακτοποιημένα και να διευκολύνετε την απομάκρυνση των πραγμάτων.
Συνεχίστε έτσι
Το κλειδί για να διατηρήσετε τα συρτάρια σας τακτοποιημένα είναι να διατηρήσετε το σύστημα που έχετε δημιουργήσει. Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να τακτοποιήσετε και να επαναφέρετε τα πράγματα στην καθορισμένη θέση τους. Κάντε το ρουτίνα και θα είναι πολύ πιο εύκολο να το διατηρήσετε.
Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να οργανώσετε τα συρτάρια του γραφείου σας και να τα διατηρήσετε τακτοποιημένα. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε παραγωγικοί και να μειώσετε το άγχος που προκαλείται από την αποδιοργάνωση. Θυμηθείτε να ελέγχετε τακτικά τα αντικείμενά σας και να απαλλαγείτε από οτιδήποτε δεν χρειάζεστε πλέον. Με λίγη προσπάθεια και αφοσίωση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύστημα που λειτουργεί για εσάς και κάνει την εργάσιμη ημέρα σας πιο αποτελεσματική.