Με τη GROHE X, την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον κλάδο των ειδών υγιεινής, η GROHE κατακτά το διεθνές βραβείο σχεδιασμού και «ανοίγει» την πόρτα στο μέλλον της ψηφιακής επικοινωνίας
Η GROHE, η κορυφαία μάρκα ολοκληρωμένων λύσεων για την κουζίνα και το μπάνιο του ομίλου LIXIL EMENA, διακρίθηκε με το βραβείο “Red Dot Awards Brands & Communication Design 2021” στην κατηγορία “Digital Solutions” για την GROHE X, την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον κλάδο των ειδών υγιεινής.
Λίγους μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας της GROHE X, η GROHE κατακτά το ξεχωριστό βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό “Red Dot “Brands & Communication Design” που χρονολογείται από το 1955 και απευθύνεται σε σχεδιαστές απ’ όλο τον κόσμο, εγκαινιάζοντας έτσι με επιτυχία τη νέα εποχή ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας με τους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με εταιρείες όπως η VOK DAMS, η IBM και η D’art, προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν τη δική τους εμπειρία, χάρη στο ψηφιακό περιεχόμενο που διαθέτει, σχεδιασμένο βάσει των αναγκών των πελατών και των συνεργατών της GROHE. Η πλατφόρμα φιλοξενεί περιεχόμενο για κάθε ενδιαφερόμενο, όπως νέα του κλάδου για τους εργολάβους, τεχνογνωσία, trends που εμπνέουν τους αρχιτέκτονες, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να βιώσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε τους ανάγκη. 222.000 συνολικά επισκέπτες έχουν εξερευνήσει τη GROHE X, γεγονός που αποδεικνύει ότι αποτελεί «οδηγό» προς την καινοτομία, χρησιμεύοντας όχι μόνο για την εξέλιξη της παραδοσιακής επικοινωνίας, αλλά και ως αφετηρία για την εισαγωγή της εταιρείας σε μια νέα εποχή, τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες.
«Η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X είναι κάτι περισσότερο από μία ψηφιακή έκθεση προϊόντων και αυτό το αποδεικνύουν οι 35.000 επισκέπτες και οι 70.000 προβολές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη κιόλας εβδομάδα λειτουργίας της», αναφέρει ο Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA και Co-CEO Grohe AG. Και συμπληρώνει: «Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να «οδηγήσει» την επικοινωνία της εταιρείας στο μέλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι που με το “Red Dot Award” που κατακτήσαμε, λάβαμε επίσης και τη διεθνή επιβεβαίωση ότι δημιουργήσαμε κάτι που δεν είναι μόνο καλά σχεδιασμένο, αλλά και ένα εξαιρετικά επιτυχημένο εργαλείο επικοινωνίας της μάρκας».