Ένα ψηφιακό σημείο συνάντησης με πληροφορίες για προϊόντα, περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των καταναλωτών και δυνατότητα online εξυπηρέτησης από τους ειδικούς της GROHE.
Η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον κλάδο των ειδών υγιεινής, GROHE X, θα είναι διαθέσιμη από τις 16 Μαρτίου, με την υπογραφή της GROHE, της κορυφαίας μάρκας ολοκληρωμένων λύσεων για την κουζίνα και το μπάνιο του ομίλου LIXIL EMENA.
Η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X σχεδιάστηκε για να προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν τη δική τους εμπειρία, χάρη σε ψηφιακό περιεχόμενο σχεδιασμένο βάσει των αναγκών των πελατών και των συνεργατών της GROHE. Η πλατφόρμα θα φιλοξενεί περιεχόμενο για κάθε ενδιαφερόμενο: Από τα νέα του κλάδου για τους εργολάβους, videos με οδηγίες εύκολης εγκατάστασης για τεχνίτες, trends διακόσμησης που θα εμπνεύσουν αρχιτέκτονες μέχρι απεριόριστες επιλογές προϊόντων που χρειάζεται ένας καταναλωτής για να δημιουργήσει το μπάνιο των ονείρων του. Όμως η εμπειρία δεν τελειώνει στο περιεχόμενο, καθώς η GROHE X είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα συνάντησης: οι επισκέπτες της πλατφόρμας θα μπορούν να εξυπηρετηθούν online από τους ειδικούς της μάρκας, οι οποίοι θα παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη σε συνεργάτες και καταναλωτές.
«Ως εταιρεία, αναγνωρίσαμε την παγκόσμια πρόκληση της πανδημίας ως ευκαιρία να σκεφτούμε τολμηρά και να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας ώστε να είμαστε πάντα στη διάθεσή τους. Η GROHE X είναι η αρχή ενός οικοσυστήματος εξατομικευμένων εμπειριών.», δήλωσε ο Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA και Co-CEO της Grohe AG. «Με την GROHE X δίνουμε πρόσβαση σε καταναλωτές και συνεργάτες στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε με στόχο τη βιωσιμότητα.» συμπλήρωσε ο Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International και Co-CEO της Grohe AG.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: www.grohe-x.com