Ραντεβού στη φετινή έκθεση IFA δίνει ο όμιλος Candy, όπου σε ένα εντυπωσιακό, ανοιχτής δομής, περίπτερο θα παρουσιάσει τόσο τις τελευταίες του, πρωτοποριακές συσκευές αλλά και την φιλοσοφία που τις ενώνει, δηλαδή την απόλυτη διασυνδεσιμότητα!
Άλλωστε ήδη ο όμιλος έχει πετύχει την κυριαρχία στον τομέα των «έξυπνων» οικιακών συσκευών στην Ευρώπη, έχοντας μερίδιο αγοράς 46,8% στην Ιταλία, 61,9% στην Γαλλία και 44,6% στη Ρωσία. Έτσι, η έκθεση οικιακών συσκευών και καταναλωτικών ηλεκτρονικών IFA που θα γίνει στο Βερολίνο, στο διάστημα από 1 έως 6 Σεπτεμβρίου, είναι η ιδανική πλατφόρμα για να αναδειχθεί η καινοτομία της Candy, καθώς συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων εταιριών του κλάδου με 2.000 εκθέτες – αυξημένους κατά 15% από το 2015- να παρουσιάζουν τα πιο πρωτοποριακά προϊόντα τους σε μια έκταση 158.000 τ.μ. Ήδη περισσότεροι από 240.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους, τονίζοντας το διεθνή χαρακτήρα της έκθεσης.
Για τον όμιλο Candy η διασυνδεσιμότητα αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της, όπως και κεντρικό μοχλό προσέλκυσης των καταναλωτών. Με αυτή τη λογική, ο όμιλος θα παρουσιάσει τις πιο πρωτοποριακές και κορυφαίες συσκευές των δύο brands του, Candy και Hoover, συσκευές που επιβεβαιώνουν τη στόχευσή του και ενισχύουν το μήνυμα καινοτομίας. Έτσι, οι πρωταγωνιστές του περιπτέρου των 1.000 τ.μ. θα είναι το πλυντήριο ρούχων Bianca της Candy, η έξυπνη κουζίνα της Hoover, όπως και η αυτόνομη σκούπα Rhapsody επίσης της Hoover, ενώ, η ίδια η παρουσίασή τους θα γίνει με τις πιο εξελιγμένες τεχνικές επικοινωνίας και εικονικής περιήγησης.
Hoover: Καινοτομία, περιποίηση και στιλ
Για την Hoover, το μότο της «γεννημένη καινοτόμος», δείχνει την ισχυρή σχέση της με τη διαρκή καινοτομία στο χώρο της. Έτσι στην ΙFA, είναι λογικό ότι θα παρουσιάζει το κορυφαίο της μοντέλο, την Έξυπνη Κουζίνα (Smart Kitchen) μέσω εξίσου καινοτομικών τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία, χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση του συστήματος εικονικής πραγματικότητας Vive, να βιώσουν μια προσωποποιημένη αφήγηση, «βλέποντας» οικιακές συσκευές να ζωντανεύουν μπροστά τους σε μια μοναδική εμπειρία που θα αναδείξει και τις δυνατότητες διασύνδεσης των συσκευών.
Ακόμη, στην ειδική ζώνη του περιπτέρου αφιερωμένη στην Περιποίηση, θα παρουσιαστούν συσκευές που στοχεύουν στην υγιεινή ζωή: από διάφορες λύσεις για την κουζίνα και το πλύσιμο έως μικρές συσκευές ειδικά σχεδιασμένες για καταναλωτές με αλλεργίες, αλλά και μοντέλα με πιο lifestyle προσέγγιση, που ανταποκρίνονται σε καθημερινές ανάγκες και προσφέρουν αίσθηση ευζωίας.
Επίσης, στη ζώνη αφιερωμένη στις Μικρές Οικιακές Συσκευές, την παράσταση θα κλέψει η κορυφαία της αγοράς επαναφορτιζόμενη σκούπα χειρός Rhapsody, που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά, στοχεύοντας στο να γίνει ο αναντικατάστατος βοηθός μας στην καθαριότητα του σπιτιού. Τέλος, η ζώνη Απόδοση και Μηδενικός Θόρυβος θα είναι αφιερωμένη σε καινοτομικές ηλεκτρικές σκούπες ενεργειακής κλάσης 4A+ and 4A++.
Candy: H ευφυΐα μπαίνει στο σπίτι μας
Για την μάρκα Candy, η δική της ζώνη στο περίπτερο του ομίλου στην IFA θα είναι αφιερωμένη στην κεντρική της αξία, δηλαδή την «ευφυΐα» των συσκευών της. Μια «ευφυΐα» που για την Candy έχει διπλό μήνυμα: Από τη μία, στο να προσφέρει «έξυπνες» συσκευές που παραμένουν πρακτικές, κομψές και με ποικιλία εξειδικευμένων χαρακτηριστικών ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Από την άλλη, στο να παρέχει μια πλήρη γκάμα διασυνδεδεμένων συσκευών –είτε από απόσταση είτε με τεχνολογίες NFC- που πραγματικά απλοποιούν την καθημερινότητά μας.
Με αυτή τη φιλοσοφία, στο επίκεντρο της επίσης εντυπωσιακής και διαδραστικής παρουσίασης της Candy θα είναι η Bianca, ένα καινοτόμο, τελευταίας γενιάς «έξυπνο» πλυντήριο ρούχων, ικανό να «μιλά» με τον καταναλωτή. Ακόμη, στην IFA θα παρουσιαστεί η νέα σειρά ψυγείων της εταιρίας, η Bell’O, που θα ξεχωρίσει με την ιταλικής κομψότητας σχεδίασή της, κάτι που χαρακτηρίζει και συνολικά την Candy.