Η Ασία -αλλά και η Κίνα συγκεκριμένα- έδωσε δυναμικό “παρών” στην IFA 2015 Press Conference στη Μάλτα και μία από τις εταιρείες που πραγματοποίησαν συνέντευξη τύπου ήταν η Haier.
Παρουσιάζοντας την εταιρεία ως το νο1 brand στο χώρο των appliances, ο νέος CEO Europe, Yannick Fierling μίλησε για το στόχο της Haier να βρεθεί στο Top5 και της ευρωπαϊκής αγοράς, όπου κυριαρχούν τοπικά brands όπως οι Miele, Bosch κ.ά. Η εταιρεία επέδειξε μάλιστα και τις νέες της λευκές συσκευές που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Ανάμεσά τους ξεχωρίζει φυσικά το Dual-Drum washing machine της εταιρείας με τους δύο κάδους (έναν χωρητικότητας 7 και έναν 3 κιλών), που σας επιτρέπει να χειριστείτε λειτουργίες του με τη βοήθεια ενός touchscreen user interface και μέσω ειδικής εφαρμογής συνεργάζεται με smartphone ή tablet, αποτελώντας μία “έξυπνη” λύση για το σπίτι σας.
Να σημειώσουμε ότι μία παρόμοια υλοποίηση είχαμε δει και από την LG στην περασμένη CES 2015. H Haier επέδειξε επίσης ένα νέο Intelius 2.0 washing machine με κάδο χωρητικότητας 12 κιλών και επίσης touchscreen interface καθώς και ένα νέο French Door Fridge με τρία ξεχωριστά συστήματα ψύξης και επομένως τρία ξεχωριστά διαμερίσματα.
Στη συνέντευξή τύπου έγιναν αναφορές και σε black προϊόντα της Haier, όπως smartphones ή και smartwatches (για παιδιά και ενήλικες), ακόμη και curved TVs που αποδεικνύουν την ευρεία γκάμα δραστηριοποίησής της.