Η πλειονότητα των Ευρωπαίων συνειδητοποιεί όλο και περισσότερο τα πλεονεκτήματα του Smarthome, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η D-Link, θεωρώντας την ασφάλεια σημαντικότερο λόγο, έναντι της ψυχαγωγίας για να υιοθετήσει κανείς την τεχνολογία smarthome.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο κύριος λόγος για να αγοράσει κανείς μια έξυπνη συσκευή είναι «να κάνω το σπίτι μου πιο ασφαλές», κίνητρο που παρακινεί διπλάσιο αριθμό ατόμων από το «να εξοικονομήσω χρήματα». Αποδεικνύοντας αυτή την παραδοχή ακόμη περισσότερο, τα τρία πιο δημοφιλή προϊόντα που οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν να αγοράσουν φέτος είναι, κάμερες παρακολούθησης (23%), έξυπνες πρίζες (25%), καθώς και ανιχνευτές κίνησης (14%).
Η προηγμένη ασφάλεια βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων σχετικά με το που θα ήθελαν οι άνθρωποι να τους βοηθήσουν μελλοντικά οι έξυπνες τεχνολογίες για το σπίτι. Πιο συγκεκριμένα, όταν βγαίνουν από το σπίτι, να μην ανησυχούν για το αν ένα παράθυρο έχει μείνει ανοιχτό. Πάνω από το ένα τρίτο ανέφερε επίσης τη διαχείριση του σπιτιού, όταν πάει για ύπνο, ώστε να μη χρειάζεται να σηκωθεί για να σβήσει τα φώτα, ή να ελέγξει αν έχει κλείσει την πόρτα. Παρά την αύξηση των υπηρεσιών για streaming μουσικής και ταινιών, μόνο το 13% είδε την ψυχαγωγία ως κύριο όφελος.
Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θέλει απλά να αυτοματοποιήσει το σπίτι του, ενώ πάνω από 1 στους 10 θέλουν έξυπνες συσκευές για έλεγχο των κατοικιδίων ή για την παρακολούθηση μικρών παιδιών. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης μια ξεκάθαρη επιθυμία για απλότητα, με πάνω από το μισό να δηλώνει ότι θέλει να διαχειρίζεται τα πάντα από μία μόνο εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνό τους.
Οι πέντε κορυφαίοι τομείς που οι άνθρωποι θα ήθελαν να βοηθηθούν από τις τεχνολογίες smart home:
- Παροχή προηγμένης ασφάλειας (44%)
- Βοήθεια όταν φεύγουν από το σπίτι (36%)
- Βοήθεια στη διαχείριση του σπιτιού πριν πέσω για ύπνο (27%)
- Καλωσόρισμα στο σπίτι (26%)
- Ψυχαγωγία (15%)
Οι πέντε κορυφαίοι λόγοι για την αγορά μίας έξυπνης συσκευής είναι:
- Για να κάνει το σπίτι μου πιο ασφαλές (45%)
- Για την αυτοματοποίηση του σπιτιού μου (31%)
- Για την απομακρυσμένη πρόσβαση και έλεγχο των συσκευών μου (26%)
- Για να εξοικονομήσω χρήματα (18%)
- Για να παρακολουθώ τα κατοικίδια και τα παιδιά μου (13%)
Σχετικά με την έρευνα
Πάνω από 8.500 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν από τους πελάτες της D-Link σε Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Τσέχικη Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: http://www.dlink.com/gr