Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε για μια ακόμη χρονιά η Praktiker Hellas κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς περισσότεροι από 100.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά σε έναν θεσμό που τα τελευταία τρία συναπτά έτη, διοργανώνεται από την εταιρεία με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). …

Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε για μια ακόμη χρονιά η Praktiker Hellas κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς περισσότεροι από 100.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά σε έναν θεσμό που τα τελευταία τρία συναπτά έτη, διοργανώνεται από την εταιρεία με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Κατά την εβδομάδα 23-28 Μαΐου, οι 100.000 πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματα της Praktiker είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ειδικές ενέργειες που διοργανώθηκαν εντός καταστημάτων, να απολαύσουν ειδικές προσφορές και προνόμια με κάθε αγορά, αλλά και να λάβουν μέρος σε ειδικό διαγωνισμό για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης στα καταστήματα Praktiker.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, κληρώθηκαν 70 τυχεροί νικητές, καθένας από τους οποίους κέρδισε μια δωροεπιταγή Praktiker αξίας €100 και επιβραβεύθηκαν τρία καταστήματα με το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ανά κατηγορία μεγέθους: Καλύτερο Μεγάλο Κατάστημα αναδείχθηκε το κατάστημα Praktiker στον Ταύρο, Καλύτερο Μεσαίο Κατάστημα ψηφίστηκε το κατάστημα στην Πάτρα και Καλύτερο Μικρό Κατάστημα το Praktiker Ιωαννίνων, επιβραβεύοντας, με αυτόν τον τρόπο, όλους τους εργαζόμενους των συγκεκριμένων καταστημάτων για τις άρτιες υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους.

CSW_Praktiker

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος Ικανοποίησης Πελατών στο σύνολο των καταστημάτων Praktiker έφθασε το 96,4% με άνοδο 3,5 μονάδων συγκριτικά με το 2015 (92,9%).

Επιπλέον, ενεργή ήταν και η συμμετοχή των εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, και της Διοίκησης, οι οποίοι στα πλαίσια της «Ημέρας Καταστήματος» που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, είχαν και εκείνοι την ευκαιρία να εξυπηρετήσουν προσωπικά τους πελάτες των καταστημάτων Praktiker.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas, Γιάννης Σελαλμαζίδης, δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας και με αυτή την εβδομάδα επισφραγίστηκε για ακόμη μία φορά. Μας τιμά και μας χαροποιεί το αποτέλεσμα της αξιολόγησής μας από τους πελάτες μας και μας γεμίζει με δύναμη για το μέλλον ώστε να διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα της εξυπηρέτησής μας, των υπηρεσιών και των προϊόντων μας.».

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), Frank Thibaut δήλωσε: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά & τιμή που για τρίτη συνεχή χρονιά, όλες οι αξίες που πρεσβεύει το ΕΙΕΠ για ακόμα μεγαλύτερη προάσπιση των μεθόδων που προωθούν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών από τις ελληνικές επιχειρήσεις, βρίσκουν έναν μεγάλο σύμμαχο στην εταιρεία Praktiker Hellas. Η διαρκής επικοινωνία των εταιρειών τόσο με το προσωπικό που τις στελεχώνει όσο και με το καταναλωτικό κοινό συντελεί στη διατήρηση του υψηλού επιπέδου που απαιτείται στην εξυπηρέτηση των πελατών και μπορεί να αποδώσει ουσιαστικά και θετικά αποτελέσματα στη λειτουργία μιας επιχείρησης».

Διαβάστε πρώτοι τις ιδέες μας για το σπίτι και…

Εμπνευστείτε από τον κόσμο του Interior Design!

Δημήτρης Σκιάννης

Δημήτρης Σκιάννης