Επί τω έργω
Κόψαμε κόντρα πλακέ θαλάσσης και το βερνικάραμε για να προστατεύσουμε το ξύλο από την υγρασία ή το σαράκι.
Έπειτα, τοποθετήσαμε τα κόντρα πλακέ, ένα σε κάθε πλευρά στα κενά της ρόδας. Για να το κολλήσουμε με τη ρόδα χρησιμοποιήσαμε παρμπριζόκολλα, την οποία εφαρμόσαμε με πιστόλι σιλικόνης. Τότε σπάσαμε και το πρώτο πιστόλι.
Παρατηρήσαμε ότι υπήρχε ένα βαθύ κενό στην ένωση του κόντρα πλακέ με το λάστιχο, οπότε γεμίσαμε το κενό αυτό με σχοινί, το οποίο κολλήσαμε με παρμπριζόκολλα.
Η κόλλα αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για να κολλήσει το λάστιχο με το ξύλο και να μην χάνει αέρα ή να βουλιάζει το σκαμπώ όταν θα κάθεστε. Εάν λερωθείτε, καθαριστείτε με οινόπνευμα!
Αφού αφήσαμε το λάστιχο να «τραβήξει» την κόλλα (απαιτούνται 4-6 ώρες) και για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ξεκολλήσει ΠΟΤΕ βιδώσαμε το κόντρα πλακέ στο λάστιχο. – ίσως είμαστε λίγο υπερβολικοί αλλά φροντίσαμε να είναι γερή η κατασκευή μας και να αντέχει!
Έπειτα, απλώσαμε τη βενζινόκολλα στο κέντρο του κόντρα πλακέ και αρχίσαμε να κολλάμε το σχοινί σχεδιάζοντας μία σπείρα. Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή να μην αφήνετε μεγάλα κενά όπως θα κολλάτε το σχοινί, διότι το αποτέλεσμα δεν θα είναι όμορφο. Πιο δύσκολη είναι η τοποθέτηση του σχοινιού επί του λάστιχου, στα πλαϊνά του σκαμπώ. Για να αποφύγετε τη δημιουργία κενών σ’ αυτή τη φάση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαρτοταινία. Εμείς, βέβαια, βάλαμε σελοτέιπ αλλά δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα.
Στο τέλος, κολλήσαμε το σχοινί στο κάτω μέρος του σκαμπώ σχεδιάζοντας σπείρα από την εξωτερική πλευρά προς το κέντρο του κόντρα πλακέ. Εδώ δεν παρουσιάζονται δυσκολίες, παρά μόνο στο τέλος, όπου θα πρέπει να τοποθετήσετε το τελευταίο εκατοστό του σχοινιού στο κέντρο. Το σφηνώσαμε με σφυρί, βάλαμε logo, βάλαμε και ένα καρφάκι για να μην ξεκολλήσει από τη τριβή με το χαλί και… voila!
Pages: Page 1, Page 2, Page 3