Μια βλάβη στο τηλέφωνο ή στο internet είναι ούτως ή άλλως ενοχλητική. Τι γίνεται όμως όταν οι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ έχουν να αντιμετωπίσουν μια βλάβη που τυγχάνει να επηρεάζει την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια τράπεζα, ή δημόσια υπηρεσία, το χρόνο που θα πάρει ένας ηλικιωμένος τη συνταγή του από το φαρμακείο, ή …
Μια βλάβη στο τηλέφωνο ή στο internet είναι ούτως ή άλλως ενοχλητική. Τι γίνεται όμως όταν οι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ έχουν να αντιμετωπίσουν μια βλάβη που τυγχάνει να επηρεάζει την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια τράπεζα, ή δημόσια υπηρεσία, το χρόνο που θα πάρει ένας ηλικιωμένος τη συνταγή του από το φαρμακείο, ή ακόμα και την ομαλή λειτουργία ενός νοσοκομείου; Κάθε βλάβη είναι σημαντική, όμως αυτές της τελευταίας κατηγορίας παίρνουν, εύλογα, προτεραιότητα. Για αυτές τις βλάβες, οι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ, δουλεύουν όταν απαιτείται και αργά, ακόμα και όταν έχει πέσει το σκοτάδι.
Ο Γιώργος Παναγόπουλος, τεχνικός δικτύου στον Όμιλο ΟΤΕ, χρειάστηκε να μεταβεί αργά το απόγευμα σε φαρμακείο στην περιοχή της Ν. Σμύρνης, το οποίο λόγω βλάβης στις υπηρεσίες internet δεν μπορούσε να καταχωρίσει ηλεκτρονικά ιατρικές συνταγές. Όπως εξηγεί, η εργασία τη νύχτα κάνει τη δουλειά των τεχνικών πιο δύσκολη, καθώς η έλλειψη φωτός δυσχεραίνει την έτσι κι αλλιώς εξαιρετικά λεπτή εργασία με τα τηλεπικοινωνιακά καλώδια και συστήματα. Ο Γιώργος μαζί με το συνάδελφό του, έλεγξαν αρχικά την καμπίνα –δηλαδή τα κουτιά που βλέπουμε σε κάθε γειτονιά- που εξυπηρετούσε τους συνδρομητές της ευρύτερης περιοχής, παίρνοντας τις απαραίτητες μετρήσεις, για να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό θέμα δεν είναι γενικευμένο. Στη συνέχεια, ελέγχοντας το δίκτυο από την καμπίνα έως το συνδρομητή, διαπίστωσαν πως η βλάβη οφειλόταν σε πρόβλημα εξοπλισμού. Οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης ολοκληρώθηκαν και ο ιδιοκτήτης του φαρμακείου ενημερώθηκε με SMS ότι η γραμμή του έχει επανέλθει και μπορεί να συνεχίσει να εξυπηρετεί κανονικά τους πελάτες του.
Οι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ φροντίζουν καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία μας, ακόμα και με τις πιο δύσκολες συνθήκες. Διαθέτουν την απαραίτητη κατάρτιση, την εκπαίδευση, τον κατάλληλο εξοπλισμό και την κατάλληλη εμπειρία για να διορθώσουν κάθε βλάβη, όσο δύσκολη κι αν είναι, όσο μακριά κι αν βρίσκεται, ανεξάρτητα από την ημέρα και την ώρα που εκδηλώθηκε.